torsdag

2010-11-04, 18:47:42 / Kategori: Allmänt
uppe kl 5. på morgonen, eller natten, eller vad det nu är vid den tidpunkten..
för att jobba så klart! dödstrött hela dagen.
tycker inte det känns mänskligt att gå upp och jobba vid den tiden, men det kanske bara är jag?!

helgens maskerad outfit börjar ordna upp sig nu!
hoppas hoppas hoppas att det inte skiter sig nånstans nu :)
för det kommer bli awesome ;)

har idag varit gräsänka ;) heela dagen lång!
min kära underbara älskade sambo kommer hem vid tio tiden skulle jag tro!
ska göra mitt bästa och försöka hålla mig vaken tills dess :P

imorn blir det jobb mellan 8-14.30,
sen blir det en tripp till örebro för att träffa matti o theus! :)
en början på en super duper bra helg! det känner jag ;)

puss♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?