bakteriechock?

2010-11-16, 20:58:39 / Kategori: Allmänt
måttligt oroad och något äcklad över dagens övningar på platsdockan tror jag nu att jag blitt sjuk.
jag lär ju inte vara den första som blåser över den där plastmunnen och trycker ner bröstkorgen på den stackars lilla dockan. läraren försäkrade mig dock över att det var helt rent, men då kommer ju den där bakteriefobin fram.
eftersom jag inte tänkte inte göra de, jag var ju där för å lära mig! så blåser man ju...
går därifrån med en lätt avsmak för den där äckliga dockan, men med lite spritsmak i munnen, eftersom den faktiskt spritades så bakterierna skulle försvinna. sa hon. jag tror inte påt, fast jag borde! eller jo, borta ska de vara, äckliga bakterier.
hypokondriker-lisa är i farten och jag har nog lite ont i halsen, eller? äsch, jag inbillar mig. eller inte!
haha, nojjig utav bara tusan! jag blir ju tusan lite skraj för mig själv hur jag egentligen tänker! toookigt!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?