tisdag

2010-11-16, 19:04:48 / Kategori: Allmänt
ojdå, nu vart det sådär jäkla tomt en tag igen!
är man en periodare så är man :) men det får ni leva med!

helgen sprang förbi alldeles för fort, som vanligt..
på fredagen så bjöds det på middag hos svärmor och senare tjej(+kill)-mys hos annelie och dennis! :)
skit snack, idol tittande o skit snack igen! i lööv it! jag trivs så bra ihop med mina giiirls!
lördagen bjöd på kalas hos amelie! tesso ringer; jag vill ha vin i kväll! jag med såklart svarar jag!
i brist på den varan (och ett stängt systembolag) knatar vi hem till tessos mamma och "lånar" en box rödvin!
den slinker ner fint, haha!
bartömning och sista kvällen på bistro tydligen! då bara måste man ju gå dit!
kan dock inte handla något under kvällen eftersom det inte gick att betala med kort.. deras förlust! haha!
lika bra för mig tror jag!
söndag och fars dag måste ju såklart spenderas med lilla papsen! passade även på att gratulera lillasyster Hanna! som fick en kokbok i present! (ho borde ju kunna de där med mat, hon går ju hotell o restaurang, men jag är inte så säker på att allt slinker in, då hon ständigt säger att hon älskar pulvermos, haha!)
fick även besöka pappas restaurang! (yes, han har köpt en! såå stolt)
lycka till, lilla pappa! det där kommer du fixa utan probelm!
underbar, mysig restaurang! :)

vips så var det måndag och jag tillbrinagde dagen med att städa!
(för jag har äntligen lagat dammsugaren ;P)
idag är det tisdag som sagt och jag har jobbat och varit på en "barn- och olycksfallsvårds-kurs" (konstigt namn, men ni fattar).
känner mig supernöjd med den! tack kommunen för det!
kan nog faktiskt till och med rädda ett barn i nöd nu och jag vill!
(hoppas dock att jag slipper ju).

ikväll ska jag fortsätta mitt soffhäng och kolla på desperate housewives, givet en tisdagkväll ju!

känner för att träffa mina lovely girls oxå.. det måste fixas!

puss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?