magträning

2010-11-17, 20:44:18 / Kategori: Allmänt
carru skrev; ska vi träna idag?
självklart svara jag och blir taggad som tusan!
sen ångrar jag mig och sen ångrar jag mig igen..
sagt och gjort, jag kom iväg på magträningen iaf!
och tusan vad det känns bra nu efteråt.. konstigt det där.
allt jag behöver göra är ju att ta mig i den jävla kragen och ta mig iväg!
tyvärr händer det allt för sällan, men jag hade tänkt att det skulle bli ändring på det.
vi får se hur det går.. eller rättare sagt, hur länge det går.
latmask? noo mooore!

Carolina Sixtensson

det är bra lisa! Det är lättare än man tror, och man mår förjävla bra av det! Jag blir med dig, jag är ju alltid sugen, och jag peppar dig ! <3



2010-11-18, 16:01:48 URL: http://carolinasixtensson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?