torsdag

2010-11-04, 19:44:36 / Kategori: Allmänt
jag klättrar på väggarna.
klockan är inte ens åtta och jag klättrar på väggarna.
detta som skulle bli en skön hemma kväll. i min ensamhet.
men fy vad ensam jag känner mig. och inte på ett bra vis.
inte ett skönt ensamt vis som jag hade tänkt mig.
och det är kallt. jag är sugen på saft. men det är kallt och jag fryser.
jag vill inte gå till ica. och jag är sugen på nått.
jag dricker vatten och jag är fortfarande sugen på nått.
typ saft. skulle sitta bra.
jag har tråkigt och vill göra nått. men det är kallt och ensamt.
det är inge kul att göra något ensamt. och jag har ont i mitt ben.
sjukt ont. och ensamt.
jag saknar my.
jag saknar carro.
jag saknar tesso.
jag saknar min älskling!
bitter. det kan man kalla det.
inget passar.
kryper ner i soffan och värmer mig.
detta duger ju inte.

bitterfitta

Carolina Sixtensson

misssss you tooooo ! ses i morrn baby! :D godnatt<3



2010-11-04, 21:02:21 URL: http://carolinasixtensson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?